≡ Menu

Masya’Allah. Ayat Quran Yang Boleh Dijadikan Doa Agar Selalu Disayangi Dan Dirindui Pasangan


Amalan Doa Ayat Al Quran Agar Selalu Disayangi Dan Dirindukan Isteri/suami | Rasa bimbang, rasa curiga dan rasa – rasa lain yang boleh membuat kita tidak tenang dengan apa yang dilakukan oleh pasang,

Isteri, suami atau teman wanita dibelakang kita. Adakah dia setia atau mungkin malah main mata dengan orang lain yang tentunya lebih segalanya dari kita!

Hal itu memang kadang suka mengganggu kita apatah lagi jika pasangan kita sudah mula berubah dan semakin mengada – ngada atau menjadi jauh dengan kita.

Yang biasanya ngasih kabar setiap pergi ke mana sekarang jadi tidak malah kita tanya juga tidak di jawab dengan jujur. Hati – hati itu tandanya pasangan kita mula menjauh.

Kambing Aqiqah Murah Indonesia

Rindu: Nah untuk mengatasi hal tersebut boleh dengan doa amalan ayat Al Quran dibawah ini:

Yuhibbu Nahum Kahub Billah Wallazi na amanu asyaddu hubba Lillah Zuyyi linnasi Hubbusyh Shawati Minannisai Wal Bani Nawal Qanar Tiril Muqantharah

Amalan wirid di atas berasal daripada ayat Al Quran dan untuk cara mengamalkannya boleh dengan membacanya 1 kali sehari sahaja.

BACA:  Mata Asyik Berkerdip Tanpa Sebab? Ketahui Fakta Mengapa Ia Terjadi

Ya bukan hanya untuk mengeratkan pasangan melainkan juga mempererat tali silaturahmi antar sodara jiran bahkan teman. Semak juga amalan ayat Al-Quran lain di sini.

Dengan sering membaca wirid di atas Insya Allah nanti bakalan ada sodara atau rakan yang tiba – tiba rindu dengan kalian. Apalagi buat yang sudah berkeluarga akan mengeratkan hubungan suami isteri dan menjauhkannya dari tragedi cerai atau pisah.

Dan pelu kalian tahu juga kedua-dua ayat di atas merupakan gabungan dari surah Al-Baqarah ayat 165 dan Surah Al Imran ayat 14.

Untuk lebih jelasnya atau agar tidak salah dalam membacanya boleh dengan terus buka Al-Quran. Serta alangkah lebih baiknya sebelum kita melakukan wirid niatkan terlebih dahulu untuk siapa dan kepada siapa wirid ini ditunjukan.

Apakah pada isteri, suami, teman wanita, teman, penyelia dan yang lain serta sebutkan juga namanya agar lebih jelas.

 

Jika kalian bingung bagaimana cara meniatkannya akan kau kasih contoh “Ku niatkan membaca petikan surah Al-Baqarah ayat 165 dan surah Ali-Imran ayat 14 supaya isteri saya,

BACA:  Kesan Buruk Kepada Anak Jika Terlebih Dimanjakan Oleh Ibu Bapa. Sila Beri Perhatian

“Si fulan bin fulan” selalu sayang dan rindu terhadapku kerana Allah SWT”. Kalian baca sebanyak 10 selepas solat subuh dan magrib Insya Allah akan manjur.

Hal itu boleh membuat kekasih atau isteri tunduk dan ingat terus terhadap kita bahkan boleh rindu setengah mati jika 1 hari saja tidak bertemu.

Kerana yang ada dibenaknya hanya selalu ingin bertemu dan jika tidak ada akan terus dicari sampai ketemu. Simak juga rajah kertas menaklukan hati wanita.

Okey itulah doa amalan yang boleh kalian amalkan agar orang – orang terdekat kita selalu sayang dan rindu. Dengan demikian jauh kemungkinan mereka meninggalkan kita begituh saja.

Lakukan terus secara istiqomah dan jangan hanya 1 atau 2 kali sahaja. Semakin kita sering mengamalkannya maka semakin terlihat hasilnya dengan nyata, selamat berjuang.

Kambing Aqiqah Murah Indonesia
Loading...

Minat menulis artikel? Inilah peluang untuk anda. Hantar artikel anda di sini: www.islamituindah.info/hantar-artikel